Kesäinen päivä Ruoriniemessä


Tällä viikolla blogi on ollut aivan hunningolla. On ollut nimittäin kaikkea muuta niin paljon, etten ole ehtinyt tekemään tälle juurikaan mitään. Valokuvia kyllä on aivan liiaksikin asti. Ystis lähti reissuun ja minä olen lasten hoitopuuhissa ... Ollut keskiviikosta lähtien ja valokuvia on maanantailta lähtien käymättä läpi -voitte vain kuvitella, paljonko niitä oikeasti on. Jotenkin ei vaan aikaa ole liiennyt blogille, vaikka suht isoista lapsista jo onkin kysymys. Olen kuitenkin päättänyt, että lasten valveilla ollessa en blogijuttuja tee, vaan vietän kaiken ajan näiden kullanmurujen sekä ihastuttavan puolivuotiaan koiranpennun kanssa :) Kyllähän meillä touhua riittää ja nyt tulevana viikonloppuna voi "aika olla tosiaankin kortilla", sillä lapset tuntuvat keksineen minulle tekemistä. Itse ajattelin viedä heidät vanhalle kirkolle, mutta lapsetpa ovatkin keksineet minulle -kuulemma- jotain muuta nähtävää ... Siitä kuitenkin sitten vasta joskus ensi viikolla, kun palailen takaisin kotiin ja sen tutumman tietokoneeni ääreen. Olen nimittäin aivan pulassa vieläkin tämän MacBookin kanssa :D :D Onhan tässä aivan eri ohjelmat ja siinä vanhassa läppärissä ohjelmat, joita olen käyttänyt jo vuosia ... 


Tämän postaukseni kuvat ovat tosiaan alkuviikolta -taitavat olla tiistailta.
Viime kesän rantarempan jäljiltä oli jäänyt -ONNEKSI- yhteen kohtaan kulleroita!







Tietysti joutsenparia oli pakko käydä katsomassa, sillä tiedossahan oli, etten näkisi niitä ainakaan viikkoon. Voin kertoa, että pariskunnan kuulumisia on kyselty täältäkin käsin ... 
Niin kovasti sitä toivoisi, että niiden pesue onnistuisi.


Pilvikirsikat kukkivat kauniisti alkuviikosta :)






Myös muita puita ja pensaita oli kauniisti kukassa ... 


Kommentit

Suositut tekstit