Riihimäen kaikkien rotujen koiranäyttely 6.6.2015, kuvat1

Nyt täytyy myöntää, että olen hieman pikkasen jälkijunassa
näiden postausteni kanssa ... 
Tänään on JO tiistai ja tähän postaukseen tulee lauantain kuvia.

*Klik-klik ... kuvat isommiksi*

airedalenterrieri Emma

Tämän kaunottaren kannustusjoukkoihin me kuuluimme.
Airedalenterrieri Emma on blogissani aina silloin tällöin
esiintyvän Ilon pentu.

Tähän postaukseen tulee vain ne neljä koirarotua, 
joita me seurasimme ja loput koirakuvat sitten 
yhdessä tai kahdessa omassa postauksessaan.
Varautukaa siis koirakuvien tulvaan!


Emma

Emma

Emma nauttii kehän ulkopuolella ... 

Emma


Tällainen pusutteleva airiskin nähtiin.




Oiva
Seuraavaksi sitten naapurinpoika Oiva ja 
rotu on welsh corgi eli walesinpaimenkoira.
Oivan elämää olen seurannut aivan pennusta asti.

Oiva vähän virnistelee.


"Onks puhtaat?"




Tässä on sitten vanhaherra Stig.


Hän on jo veteraani, mutta liikkeistä ei uskoisi.

Asta

Asta puolestaan on vuoden vanha länsigöötanmaan pystykorva.
Totesin tuossa viikonloppuna, etten olisi ihan heti uskonut, 
että joskus kuvaisin ala-asteaikaisen luokkakaverini 
"lapsenlasta" -siis tässä tapauksessa lapsenlapsi on koira!
Olenhan minä toki tavannut tämän neitikoiran joitakin 
kertoja aiemminkin tuolla naapurissa.

Silloin kun Konsta oli pieni, niin totesin, etteivät 
koiranäyttelyt ole minua varten ja sitähän tässä on niin monet
kerrat naureskeltu, että nykyään olen vähän väliä niissä
-nytkin kahtena peräkkäisenä viikonloppuna!
Maailma on pieni ja yllätyin sitten sunnuntaina täysin, 
kun törmäsin tähän samaiseen luokkakaveriini erämessuilla.




Kuva on epätarkka, mutta jotenkin se vain on mun mieleen.
Kuvastaa eloisaa koiraa.



Näin se näyttely sitten meni Astan osalta.
ONNEA ASTA, sä oot ERINOMAINEN!



Tässä sitten muutama muukin göötti Astan lisäksi.






Danny

Uusi koiratuttavuus irlanninsetteri, Danny.
Danny





Kommentit

Suositut tekstit