Erilainen juhannusaattoilta


Jos joku olisi minulle vuosi sitten sanonut, että viettäisin tätä juhannusta
ihmisten kanssa, joihin olen tutustunut Facebookin kautta, 
niin aivan varmasti olisin nauranut tuolloin :)

Näin nyt kuitenkin kävi ja täytyypä sanoa, 
että jotenkin minusta alkoi tuntumaan eilisillan aikana siltä, 
ettei minulla ole näin hauskaa juhannusaattoa koskaan aikaisemmin ollutkaan ... 
Tutustuin illan aikana aivan ihaniin uusiin ihmisiin, 
Joidenkin kanssa oli kirjoiteltu jonkin aikaa ja tunsimme sitä kautta, 
joidenkin kanssa oltiin tavattu jo aiemminkin ja vietetty iltaa.
Mukana oli myös joitakin aivan uusia naamoja.

Moni muukin totesi, ettei näin hauskaa ole ollut aikoihin ... 

Enpä muista, milloin olen nauranut niin paljon ... 


Aattoillanvietto alkoi klo 18 satamassa. 
Meitä oli reilut parikymmentä aikuista. 
Mukana oli myös joitakin lapsia kokon sytyttämiseen asti. 


Mölkkyä, grillausta, juomia, mukavaa yhdessä oloa.
Pikkuhiljaa siirryimme Satama-ravintolaan ja 
musiikki oli juuri sitä, josta minä tykkään ... 


Kokko oli sytytetty -kuulemma- jo kuusi minuuttia etuajassa. 
Hieman myöhästyin tällä kertaa kuvien kanssa, sillä laskeskelin
mölkkypelin pisteitä ...


Aamupäivän koleahko ja sateinen sää oli mennyttä ja ilta näin kaunis.


Kun kahden aikaan yöllä lähdimme kotiin, niin olikin näin tyyntä.




Koirat käytiin tietysti vielä ulkoiluttamassa yöllä
ja samalla käytiin aallonmurtajalla ... 
Hyvin se savunhaju tarttui vaatteisin :)


Kommentit

Suositut tekstit