"Ikkunanpoka"-onnittelukortti isälle 75v

Tähän korttiin ei sitten tullut numeroita ...
Ääriviivatarra-arkit ovat jossakin kadoksissa ...
en tiedä, missä noista laatikoista!
VALMIS KORTTI!
Ajatusta kerrankin mukana ...

Tämä kortti valmistui viime yönä,
koska minun oli pakko tehdä se saman tien
valmiiksi asti, kun sain niin hyvän idean!
Korttitarvikkeet Sinellistä.
Idea korttiin lähti tästä kyseisestä lehtikuvasta.
Isä käväisi eilen kylässä ja totesi
"Oma koti"-lehteä selatessaan,
että ihmiset käyttävät nykyään aika paljon
vanhoja ikkunapokia sisustuksessa!!!
Siinä vaiheessa olin hetken hiljaa ja monttu auki
-isukkihan seuraa sisustustrendejä !!!
Pakkohan minun oli paljastaa, että minun on
pitänyt kysyä veljeltä, josko vanhan
pihasaunan kätköistä  löytyisi hyväkuntoisia
ikkunapokia minun tulevan kotini sisustukseen...

Kommentit

Suositut tekstit