Hyvää Naistenpäivää

 Hyvää Naistenpäivää! 
Konsta lähettää Gildalle
sekä muille ihanille tutuille tyttökoirille
paljon terveisiä sinne entisille kotikulmille ja
toivottaa ihanaa tyttökoirien päivää!
Tämä kiva kortti tuli piristämään
huonosti alkanutta naistenpäivääni.
Kiitos Tuula ja perhe!
Aamulla oli aivan järkyttävä kipu
ja huimasi niin kovasti, että makasin
tunnin verran ennen kuin uskalsin
lähteä Konstan kanssa lenkille.
Toinen päiväni piristys oli, kun
postintäti kävi tuomassa tämän
tilaamani monitoimilaiteen, jota
olen kovasti odottanut, jotta voisin
tehdä jälleen sosekeittoja!
Parin viikon aikana olen todennut,
miten tärkeitä pienet kodinkoneet
ovatkaan -ainakin minulle!

No, pikkuhiljaa ne on hankittava.

Kolmas päivän piristys oli:
OLEN VOITTANUT
MERIPUMPULIN BLOGIN
ARVONNASSA!
Jänskättää, mikähän se ylläri
mahtaa ollakaan.

Kommentit

Intianminttu sanoi…
Hyvää naistenpäivän iltaa! Ja sosekeittoa ajattelin itsekin seuraavaksi nauttia, itse asiassa bataattikeittoa.
Anonyymi sanoi…
Gilda kiittää terveisistä! Gildan emäntä on käynyt ahkerasti blogillasi, että oletteko viihtyneet Konstan kanssa uudella kotipaikalla.Tervehtien Gilda ja kumppanit.
Tellu sanoi…
Kiitos kommenteista.

Gildan emännälle myöhästyneet nimipäiväonnittelut. Olen ollut sen verran väsynyt ja kipeä, etten ole jaksanut kirjoittaa kuulumisiamme tänne blogiin. Ihan ok paikkakuntahan tämä taitaa olla ... Vettä, luontoa ja "hitaita hämäläisiä". Yritän päivittää tätä blogia vähän useammin ...

Suositut tekstit