Torstai-iltana kävin katsomassa, mitä Inspis-hanke on tänä vuonna keksinyt ja
IHASTUIN tähän valoteokseen :) Se on todella taianomainen, kuten sitä mainostettiin.
Huomenna perjantaina on luvassa uv-salsaa klo 19.30-20.30 ja
sen jälkeen kynttilöidenlasku Pikku-Vesijärvellä.
Kommentit