Ylläribileet tiistaina


Että silleen ... 

Ystis ilmoitti joku aika sitten, että hän vie minut 29.3.2016 syömään, 
koska hänellä on mun synttäri-illaksi muuta tekemistä. 
Juu ... ja mä onneton menin uskomaan sen, 
vaikka ihmettelenkin, "mikä on tärkeämpää kuin minun 50v-juhlat" 😀 

Tai no, olihan siinä tarinassa puolet totta, mutta hän nyt vaan unohti mainita, 
että mukaan olisi tulossa joukko muitakin minun ystäviä, joilla olisi esteitä varsinaisena syntymäpäivänäni eli tänään keskiviikkona 😀😀


Totuus selvisi, kun menimme tuonne noin ... 
Mua oli ihan oikeesti huijattu ja joinakin päivinä 
jopa "valehdeltu" päin naamaa useammaltakin taholta
ja kertaakaan kenelläkään heistä ei ollut pokka pettänyt.

Miten on: uskoako tuollaisiin ystäviin jatkossa?
Lupasivat tosin lopettaa tuon huijaamisen, mutta ... 
Enpä tiedä uskoako 😂


Matkalla ravintolaan käytiin katsomassa mm. toriparkin hissiä ... 
Ihmettelin 😀
Samalla näin yhden ystiksen auton parkissa ... 
Enkä todellakaan tajunnut, että juuri tämäkin liittyisi jotenkin meidän tulevaan iltaan ... 
Jälleen ihmettelin, että miten me nyt kaikki ollaan yhtä aikaa torin kulmilla.


Kun nyt tämmöseen "käydään katsomassa, miltä näyttää" -leikkiin oli ryhdytty, 
niin minäkin ehdotin, että samalla käydään ottamassa kuva tästä hökötyksestä, 
josta voi seurata "matkaa tuleviin MM2017-kisoihin" ja ... mennään vasta sen jälkeen Santa Fe:n. 


Kun lopulta päästiin ravintolaan asti, niin siellä olikin vastassa kolme ystävääni 
ruusujen ja lahjojen kera. Yhteensä tässä jutussa oli "9 huijaria" 😁

Viikonloppuna kahvitellaan -pitäiskö tehdä porukalle yllärileivoksia? 



Ruusuja, ruusuja, ruusuja, ruusuja ... 


Lisää Muumia 😀 Ja kannun nimihän on YSTÄVYYS 💗
Kiitos rakkahat ystävät tästä ihanasta kannusta... ja Iittalan lahjakortista.


(PS. Ystikset eivät saaneet sitten mun luona kahvitellessaan mitään ylläri-pylläriä. Jo vuosia sitten olin Myrna-kupit ostaessani suunnitellut, että mun 50-vuotiskahvit juodaan niistä, mutta nyt ne kahvit juotiinkin sitten näiden naisten toiveesta Muumit-mukeista ja tarjolla oli juustokakkua ja muuta hyvää. KIITOS KAIKILLE mukana olleille vielä kerran 💗).

Kommentit

kosotäti sanoi…
Sylin täydeltä onnea.
Ihania ystäviä siulla,tuollainen huijaus on mahtavaa.
M Tom sanoi…
Kiitos :) Mulla on tosiaan maailman PARHAITA ystäviä.
Unknown sanoi…
Lämpimät onnittelut!
Aivan ihanat ystävät sinulla.
Luin tuon kauniisti kirjoitetun ja koskettavan runon ääneen miehelleni :)
Mukavia ja aurinkoisia kevätpäiviä!
M Tom sanoi…
Kiitos Tiina :)

Suositut tekstit