Oma joululahja


Fiskarsin kananmunaleikkuri.
Sellainen minun oli saatava, niin monta kertaa olin kuluneen 
vuoden aikana kuullut, että sellainen olisi hyvä olla olemassa ... 
Vanhasta leikkurista en ole koskaan oikein tykännyt, mutta tämä 
vaikutti heti kätevältä ja näppärän kokoiselta.
Myös eräässä toisessa taloudessa tällaista tunnuttiin toivovan ;) 


 Vaikuttaa kyllä huomattavasti paremmalta kuin se 
vanha rimpula, joka minulla on ollut vuosia.



Nyt tämmöset löytyvät myös kummankin muksun huushollista.



Vaikka tämän härvelin nimi onkin kananmunaleikkuri, 
niin voi sillä toki leikata muutakin ... Esim. banaaniviipaleita.


Ja sitten niitä kananmunia viipaleiksi tai miksei suikaleiksikin :) 

Seuraava Fiskarsin tuote, joka mun muuten on pakko ostaa itselleni, 
niin se on erittäin tarpeellinen ja hyödyllinen. Ja löytyy mm. TÄÄLTÄ.
Minusta on nimittäin tullut melkoinen omppujen syöjä, 
joten mä yksinkertaisesti vaan "TARVITSEN" tuon jonkin mielestä turhaakin
turhemman keittiötyövälineen :D Minusta se on erittäin fiksu keksintö. 
Eihän sitä sen enempää tarvitse perustella, eihän?
Kyllä tulee siistiä omppupaistosta, piirakkaa ja ties mitä kivaa ja onhan 
omputkin mukavampi syödä, kun lohkot ovat siistejä ... 
Kurkkasit jo varmaan, mistä on kyse?

Kuva Iittalan verkkokaupan sivulta.



Kommentit

Suositut tekstit