Valoa syksyn pimeyteen



Siellä on vielä tämän viikon ajan kynttilämyrsky.
Kiitos Seijalle kivasta reissusta :)


Kyllähän sen tietää, että jos minä eksyn tuollaiseen sisustusmyymälään, 
niin enhän minä sieltä tule ulos ilman kynttilöitä, kippoja ja kuppeja.



Nämä kynttilänjalat nyt oli yksinkertaisesti vain ostettava, 
sillä yksinäinen kynttilänjalka on odottanut kavereita jo jonkin vuoden ajan.
Hieman ovat eriväriset, mutta se ei nyt haittaa.


Ylhäällä vasemmalla Partyliten Tulppaani-kupit, 
jotka olen ostanut joskus vuosia sitten.
Entiset kynttiläpurkit on vielä polttamatta, mutta ... 
mulla ei ollut ennestään vihreää.


Tarjottimen olen ostanut pari vuotta sitten Resteamista.
Muut ovat eilispäivän ostoksia.



Kynttilänvaloa lokakuun iltoihin !

Kommentit

Harakka sanoi…
Kauniita ostoksia olet tehnyt ja niin kauniisti kynttilät siellä loistaa!
Sinikka sanoi…
Ihania sisustusjuttuja olet hankinnut ja kauniita kynttiläasetelmia tehnyt.Munkin pitäis käydä tuolla finnmarilla,mutta taidan käydä vasta muuton jälkeen...
Vintage sanoi…
Kauniita asetelmia. Jouluiset fiilikset:), pitäisikin kaivella kynttilöitä kaapista..
voi, miten tunnelmallisia kuvia. Harmi, etten voi polttaa kynttilöitä sisätiloissa. Henki menee tukkoon. En voi muuta kuin ihastella kuvissa.

Suositut tekstit