IKEAmainen haaste

Kiitos Anu tästä haasteesta ;)

Tämä oli oikein sopiva haaste minulle,
jonka olohuoneen pöydältä löytyy Ikean kuvasto sekä vino pino sisustuslehtiä ja erilaisia huonekalumainoksia! Niitä on viime aikoina selattu lukemattomia kertoja. Olen pähkäillyt, miten tätä asuntoa pitäisi oikein sisustaa, jotta tästä tulisi "minun näköinen". Pitäisikö luopua kaikista vanhoista huonekaluista ja ostaa uudet -sellaiset, jotka sopivat tämän asunnon mittoihin.
Mutta palataan siihen myöhemmin ... 

 * * *

Haaste menee näin:
1) Valitse kolme (3) tuotetta, mitä haluaisit IKEAN 2012-13 kuvastosta.
2) Valitse yksi (1) tuote, mistä luulet tulevan The hitti.
3) Jaa haaste kolmelle (3) blogille eteenpäin.

* * *

Aloitetaanpas eli ensimmäisenä huonekaluja, joita haluaisin ...



1) EXPEDIT-hylly, 
johon tulee ainakin yksi upotettava kaappi sekä laatikosto.



2) ISALA-tietokonepöydästä tykkään aivan hirveesti, 
mutta ... kun se on väärän värinen  :( Voi, kunpa sitä saisi valkoisena ! 
Tosin tällä hetkellä minulla on makuuhuoneessa verhot, joissa on juuri tuota samaa liilaa. Talveksi on aikomus ostaa uudet verhot ... -Tuo pöytä olisi myös "sopivan kokoinen" eli leveys 80 cm, syvyys 45 cm ja korkeus 74 cm.




3) MALM-lipasto.
Ja jos yhtään ajattelen järjellä, niin tästä sarjasta löytyy myös kampauspöytä, joka nippa-nappa sopisi ikkunan alle eli siinäpä minulla vaikea valinta, haluanko Isalan vaiko sen Malm-pöydän ... 


***


THE HITTI-tuote voisi olla 
IKEA PS MASKROS-kattovalaisin.



***

Haasteen jaan ...

Maikkilan Maikille sekä 
Tyttäreni blogiin Autopaita ja raitahousut

***

Nyt jäänkin innolla odottamaan, 
mitä Ikeamaista kivaa noista kolmesta blogista löytyy lähiaikoina :D


Kommentit

Merja sanoi…
Voi miten hassu haaste!mä voisin osallistua,vaikken edes saanut haastetta!oon kans niin ikea-friikki ;) vessan kalusteet ollaan menossa seuraavaks ostaan.joulukin kuulemma on jo täällä haaparannan iksussa,en vaan ole ehtinyt sinne vielä :D
Anu sanoi…
Minäkin olin laittamassa tuon tietokonepöydän, mutta niinkuin kirjoitit.. se on väärän värinen.
Samoin meinasin laittaa hitiksi tuon lampun :D

Kivoja ostoksia tekisit.
Mukavaa viikonloppua!
Tellu sanoi…
Merja: toivotaan, että Kati laittaa sulle tämän haasteen ...

Anu: jännä juttu, että sulla on ollut samoja asioita "listalla".

Suositut tekstit