Koirapojat junia katsomassa ...


"Konsta,
missä se juna oikein on?"


"Ootko sä ihan pöljä? 
Äiskä käski meidät seisomaan 
raidetta vasten, jotta saa jonkinsortin 
poseerauskuvat meistä molemmista."


"Ja hei haloo ... 
etkö oo jo huomannut, että mä olen tänään huonollatuulella,
suorastaan superhuonolla tuulella,
kun äiskällä ei oo ollu mullet riittävästi aikaa, vaan se on
pakannut niitä pahuksen muuttolaatikoita koko päivän".
"Niin ja sit mä mökötän, kun sä et uskonut äiskää, 
riehuit meillä käydessäsi ...."


"Luuletko sä napero tosiaan, että se juna kulkee tätä ruosteista 
raidetta pitkin ja lepikon keskellä ... hei haloo ... "


"Konstaaaa ... se tulee jo!
Tuu tänne kattoon ... Mulla on superhyvä kuulo, kun olen 
vasta kolmevuotias ja huomattavasti nuorempi kuin sinä ... ".

Konsta: "Olis jo hiljaa! 
Mä olen sentään matkustanut junalla ja tiedän kyllä enemmän ..."


Niinhän siinä kävi, että kun se pikajuna lopulta tuli, 
niin me oltiin jo kaukana tästä paikasta ... 
Sen verran lähellä kuitenkin, että kumpikin oli "häntä koipien välissä".
Ja koirat tosiaan on kuvattu raiteella, joka "lepikon valtaama".

Kommentit

Suositut tekstit