Tiistai-illan lenkiltä kuvattua



Eilen löytyi valkovuokkokin ... kangasvuokkojen lisäksi.
Ja joku ihme "törröttäjäkin" kasvoi lumenkaatopaikan 
läheisyydessä ... Ehkä sillekin nimi jostain löytyy!


Puolukka ja mustikka "kevätasussa".
Löytyipä yksi punainen puolukkakin, joka oli 
selvinnyt viime talvesta punaisena.
Ja pikkuruinen sienikin löydettiin ...
kun hiljakseen eilen illalla läheisessä metsässä käveltiin.
Eilen en voinut kuvitellakaan kävelyä asfaltilla, 
niin kipeänä taas olin ja olen muuten vielä edelleen.
Minähän jouduin käymään eilen aamulla terveyskeskuksen
päivystyksessä. Selkäkipu muuttui niin pahaksi, että 
minun oli jo vaikea hengittää ... joka askel sattui 
jossakin päin kroppaa.
Ja mitä se nuori lääkäri teki?
Käänteli ja väänteli kaularankaani, johon ei moni kokenut
lääkäri edes uskalla koskea ... 
Arvaahan sen, mikä vointini oli tänä aamuna.
Tänään ei sitten räpsitty luontokuvia, 
koska oli täysi työ, että sain koiran ulkoiluttamiset hoidettua.


Muurahaiset olivat kovasti ihastuneet pajuun.
Torvijäkälää kannonjuurella.
Koivussa ja ruusussa jo isot lehden alut ...
pian luonto kauniin vihreänä!
Nyt kun sataisi -silleen sopivasti- vettä :D


Maaliin tultiin mekin, vaikka emme osallistuneet
jumppanaisten 5 km:n juoksuun!

Kommentit

Harakka sanoi…
Voi sun kipuasi, harmi!
Mä voin tietää, mitä se pahimmillaan voi olla, se on niin kauheeta, että se vie koko ihmisen mukaansa!
Kipu seuranani mullakin on joka päivä ja sairaseläkkeelle olenkin sen vuoksi joutunut.
Mutta hienoja kuvia olet silti ottanut, kauniita!
Toivotaan, että pikkasen edes helpottaa!
Tellu sanoi…
Kiitos.
Mä jäin pois työelämästä auto-onnettomuuden jälkeen, kun olin 38v ja työkyvyttömyyseläkkeelle 43vuotiaana. Halu töihin on kaiken aikaan, mutta lääkäri on todennut, että parempi olis, jos en moisesta haaveile, koska se on täysi mahdottomuus. Eiks ookin aika ikävä ihminen, tuo herra tohtori ?
Harakka sanoi…
No, nuorena olet säkin joutunut jäämään pois työelämästä, se on kurjaa.
Mä olin 48v, kun jäin pois työelämästä, ensin sairaslomalle ja sitten työkyvyttömyyseläkkeelle.
Kyllä ne tohtorit joskus sanoo kurjia asioita!
Fantastic photography and beautiful texture! It is a pleasure to visit your space.
Hope to see you on my blog:)

Suositut tekstit